Sunday, January 9, 2011

Mana perginya cita - cita jika tiada usaha.

Masalah yg dtg aku terima dgn hati yg tabah... mungkin ini semua ujian dr Allah agar aku tidak berputus asa didalam pengajian aku ini... mana mungkin aku dpt mencapai kejayaan itu jika aku sendiri xprnh usaha... mana mungkin juga cita - citaku akan tercapai kalau aku berputus asa... hari² yg telah berlalu mematangkan diri aku supaya aku mampu berdiri di atas kaki aku sendiri... kejayaan itu juga mestilah disertakan dgn doa kpd Allah Subhanahu Wa ta'ala... perintah²Nya jgnlah sesekali kita tgglkn... aku bersyukur kpdMu Ya ALLAH... Alhamdulillah...

7 comments:

syuhada adnan ™ said...

perghhhhhh.. hahah

Khairulazfar Saad said...

hahaha... xupdate lg ni...

kero farahana said...

mewitttt2!!

syuhada adnan ™ said...

hahaha tapi tetap perghhhh hahaha

Khairulazfar Saad said...

kero; amy search ke 2 ker... hahaha...

syuhada; hahahaha... sengal btol... :P

♥CERITA.JIWA.ADLIA♥ said...

nice entry...tapi kan liya cdgkan azfar besarkan saiz font pada entry...sbb lia ssh lah nk bce..=) kecik sgt..

Khairulazfar Saad said...

thanks lya... nnt sy besarkn... maklumlah baru lg dlm bidang blogging nie... ^_^