Saturday, January 8, 2011

Mardhiyyah Hilmi.

Selamat hari lahir yg ke 20 Diyaa.. dh besar dh kwn sy ni.. hahaha.. kenal dh lama tp xprnh nk jumpa.. terima kasih dekat myspace sbb dia larh aku kenal ngan diyaa smpi ke hari ini... ^_^ hari ni just nk wish birthday kat dia... dh masuk 7 tahun kitorg kenal... rasa mcm smlm jer comment dekat myspace... hahaha... best berkwn ngan dia ni... sbb byk dapat nasihat... mcm tu larh kwn kn diyaa? :D skrg dia dh sambung blaja kat negara org... nk jd doktor yg berjaya kena larh berkoban skit kn... nnt senang larh sape² yg sakit jumpa larh doktor diyaa ni... kui³.. kata² akhir... semoga diyaa dpt tamatkan pengajian diyaa kat sana yea... caiyok²! hadiah sempena birthday awk... ku utuskan doa untukmu... hehehe... semoga awk dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, bahagia selalu & senyum selalu... sekian terima kasih... :D

10 comments:

KyêrulL said...

ececece~ awalnya ko bangun buat entry untuk diya.. hahaha terbaik dari ladang.. ^.^ jap ko biar betul dah 7 tahun, lame gila beb hahaha

KyêrulL said...

oOpsiE no promote skiT !

http://kaif-amb.blogspot.com/

hee :D

Khairulazfar Saad said...

betul larh... lama kn... ^_^

KyêrulL said...

lama² ^.^

Khairulazfar Saad said...

kih³ :D

Diana said...

kelakar lah abg ko ni.sempat lg bt promotion.

KyêrulL said...

itulah pasal~ kelaka betul hehehe

Khairulazfar Saad said...

diana, ko jgn puji sgt abg aku ni... nnt dia kembang... hahaha...

tp diana lg lama aku kenal... dari tadika... diana abg aku ni kira senior kita time tadika larh... kah3...

Diana said...

hahaha.. tu la pasal..aku lg lama kenal ko..dah lah lama. hari-hari jumpa pulak tu. haha

ooohh..senior ke.. salam perkenalan senior.. ;p

Khairulazfar Saad said...

hahaha... mst boring kn kn tgk muka aku hari²... ^_^