Sunday, January 9, 2011

Adik - beradikku.

Hehehe... post utk hari ni, hari utk berkenalan dgn ank² Haji Saad & Hajjah Rokhiyak... Mereka dianugerahkan 5 orang anak kesemuanya... 4 lelaki & 1 perempuan... Yg telah berkahwin ialah yg berbaju peach & oren... iaitu abg sulung & kakak... Lagi 3 org ank teruna Haji Saad & Hajjah Rokhiyak masih dlm proses penentuan... akan tetapi yg berbaju hijau ini bakal menjadi pengatin baru utk tahun 2011 ini insyaallah... so tggl aku ngan abg yg berada dikedudukan atas aku ini... kih3... ada sape² nk jd sebahagian drpd keluarga kami... masuk larh audition... hahahaha... 3 yg berada ditgh² telah berkerja... manakala yg ditepi kiri & kanan... masih muntut di institut pengajian tggi...

10 comments:

KyêrulL said...

hahahahaha~ ade audition plak.. dua² single kan hiks3

Khairulazfar Saad said...

hahahahaha... ada kowt... anugerah menantu terpilih... ^_^

KyêrulL said...

hahaha~ menarik jugak tue kan.. buat mcm kat MTV hahaha.. cari JODOH ^.^

Khairulazfar Saad said...

kan kan~! hahaha...

Airieda said...

wakaka...adik2 aku nie gile2 otak dema...anyway aku tetap sayang korang...

Khairulazfar Saad said...

kih3... terbaik kn kak eda... :D

Airieda said...

yer anak2 hj saad & hjh rokhiyah semuanya TERBAEEEK!!!

Khairulazfar Saad said...

sudah tentu! :D

jaa64 said...

waaaa,nice2..boleh nak masuk audition tak??heheheh =p

Khairulazfar Saad said...

jaa64; bole2... hehehe...